Thursday, March 31, 2011

-SAYA GEMUK KER ????-

GEMUK sgt ke saya ni. hum. ye, saya tahu berat badan saya sejak kebelakangan ni naik. entah kenapa naik mendadak. huh. dari tutut ke tutut. HAHA. dulu tak lah mcm ni, dulu SLIM je kot. HAHAHA. tu dulu lah pipah oi, ni skrg. zaman dah berubah. usia pun dah makin meningkat. tapi saya nak kurangkan tabiat makan byk ni susah lah. pantang nampak makanan je cepat je makan. tapi lain lah kat rumah org. kena lah cover2 sikit. makan pun sikit. tapi kat rumah. ish2 nasi cedok tak nak byk pulak kan. bukan nak diet tu, nak bertambahkan berat bandan adelah. HAHA. ramai cakap saya dah GEMUK. sedih saya bila org cakap mcm tu. huhu. malu pun ade gak.

tapi tak mengapa, org cakap GEMUK GEMUK ni COMEL ape. heeee. so, kalu nak bagi COMEL makan lah byk2 mcm saya. heeee. kalu nak slim susah. lambat pulak tu. kang silap hari boleh jatuh sakit pulak. huhu.

P/S : jangan makan terlalu byk. nanti boleh bawak pelbagai penyakit. makan ikut waktu dan masa yg sesuai. jangan terlalu makan berlebihan. INGAT PESANAN INI. =))

PEACE NO WAR. >_<
 anda lihat, gemuk ke saya.

ini picture tiada kaitan. heee =))

No comments: