Wednesday, May 04, 2011

-Jalan Jalan Dengan Adik-

Assalamualaikum. =))

semalam, saya keluar lagi. haha. kali ni keluar dengan Adik saya. nak tau pergi beli ape, pergi beli hadiah untuk Mak saya. mula mula pergi kat Kluang Parade, tak jumpa jumpa baju. nampak pun baju yg mahal2. huhu. lepas tu tengok kasut pulak. tapi takde yg sesuai pulak. takut Mak tak selesa kan. huhu. sebelum tu saya sempat buat henna kat tangan. heee.

Gambar nampak gelap. mungkin saya terbuat night mode kot. haha. nampak tak tangan saya tu. heee. lawa tak lawa tak. heeee. =DD

dan selepas buat henna tu, kami pun pergi ke Kluang Mall mencari kasut. dah jumpa kasut tu. tapi warna Hitam Merah. tapi kami jalan jalan dulu tengok ade baju yg sesuai untuk Mak. baju tu berwarna Hijau. dan bercorak macam lukisan. lawa lawa. next post saya akan masuk kan gambar baju tu. sebab saya nak bagi hadiah tu pada Mak saya hari ini. heeee. =DD
selepas je pergi beli baju, kami pun berjalan keluar pergi ke Mcd. wah wah. tak nak jauh pulak kan. kene patah balik. haha.















so good. haha. sedap hingga menjilat jari tangan. haha. yeah. ini lah gambar gambar nya. kemaruk sangat nak makan Mcd. Amik kao, duit nasib baik cukup cukup. hahaha.


No comments: