Tuesday, August 16, 2011

.My Tag Name and Friend.


tag nama dah dpt. cuma kat matrik je tak dpt lagi. huhu. so saya nak tayang tag nama saya yang tertera "JURURAWAT PELATIH". hehehe. =DD

baru semester 1 dan tahun 1. dah nak tayang2. hahaha. takpe2, sekali sekala.
dan tak lupa juga, button yg tertulis " i'm a good nurse ". ye, saya seorang jururawat yang bagus dan baik. hehehe. belum lagi jadi jururawat betul2 pun. baru je nak belajar. =D


tidak lupa juga kawan kawan sekelas saya dan juga housemate saya. =DD
diorang ni lah kawan baik yang saya jumpa kat kolej ni. =))
selalu manja2 dgn diorg. dan juga gedix2 dgn diorg.
ade masalah je saya tolong dan bila saya ade masalah je diorg tolong. =))
TAK GITU KORANG2.

saya tulis ni macam lah diorg baca. huhu. tp saya akan suruh diorang baca jugak.

hah ! tak lupa juga kawan saya lagi sorang. 

zuraliana a.k.a NEKBAT. hahaha. ini juga kawan baik saya di kolej. ade masalah je jumpa dia. dia ade masalah je jumpa saya. =DD

rase ini saje kot. tak ade benda yang nak di cerita kan lagi. hehe. =DD
harap anda berpuas hati dengan post saya hari ini dan seterusnya. =DD

2 comments:

ShimaSensei said...

wahhhh...bestnyeee! akak pun ada nametag & button badge gak. tp kt nametag x tulis guru pelatih. button badge tu pulak tulis 'cikgu senyum' :)

.:Auntie Pipah:. said...

hehehe. best2. yeke. meh lah share2 gambarnya. hehe. =))