Wednesday, May 23, 2012

trip to JB.

Assalamualaikum..
Salam 1 Malaysia..

hari ini hari yang keenam saya bercuti.. cepatnya masa berlalu..
masa begitu pantas sekali. huhu.
dan hari ini saya pergi ke Johor Bharu.. yahooo !! jalan-2 lagi. =p
bersama-sama dengan dia Azry and Fikry.
yang drive sudah semestinyalah Azry. hehe.
sesampainya kami di Johor Premium Outlets sangat lah teruja..
tapi, tak sangka akan jadi..
"mak ai... barang brand.. ade duit plak nak beli ?" *kata-2 dlm hati*
kemudian kami just jalan-2 je. haha. =p

destinasi seterusnya ialah Johor City Square.
kira boleh tahan lagi. ramai orang. tapi jalan-2 and makan je kat situ. haha.
selepas itu kami menuju ke ape tah nama tempat tu. lupa sudah. hehe..

lepas tu kami pergi ke Danga Bay..
amik angin and amik gambar. hehe. =))


we just friend. thank you. :)

we also friend. thank you. :)

mereka itu lah.. hehe. :)



jangan marah aku letak gambar kao kat blog aku.. lagi pun sape lah nak baca blog aku ni..
so, sekian sahaja untuk hari ini. hehe. =)

No comments: