Monday, June 11, 2012

Dia Bukan Untuk Aku...

ASSALAMUALAIKUM..
SALAM 1 MALAYSIA..

Ya Allah pipah. ape yang engkau mimpi ni..
dia bukan untuk engkau pipah. so jangan lah perasan tak sudah-2.
dia tak akan jadi milik engkau pipah.
dia tak cintakan engkau pipah. jangan berharap sangat.
dia hanya suka perempuan itu sahaja.
orang yang sebaya dengan dia sahaja. jangan engkau nak dekati dia lagi pipah.
cukuplah. dia tidak akan aku miliki lagi. cukup.
tapi, kenapa begitu susah untuk aku melupakan dia. KENAPA ??
aarrrrhhhh. susahnya bila jadi macam ni.
macam-2 masalah datang. arrrhhh.
aku benci dengan semua ini..
tapi hati aku mengatakan aku sayang dia. kenapa aku boleh mimpi akan dia..
angau ke apa pipah ni. aduh. tapikan, bila di ingatkan balik, rasa sweet pulak apa yang aku mimpi pasal dia. hahaha. aduh pipah, tolonglah berhenti.
jangan..jangan..dan jangan..
jangan engkau mudah jatuh hati pada lelaki yang sukar untuk dia terima engkau. 
bawa diri engkau jauh-2 pipah. jauh lagi dan lagi..

sunyi sepi senyap tanpa khabar berita engkau..

No comments: