Saturday, September 14, 2013

.Day 1.

Assalamualaikum..

haii. kita berjumpa lagi ! 
alhamdulillah. akhirnya saya sudah sampai di KL.
sekian lama tidak menjejak kaki ke KL dan hari ini saya sudah sampai. ok.
sampai-2 sahaja dekat hentian putra Amir dtg ambil sy dekat sana.
terharunya. hewhew. ni yang sayang awak ni. =)
sesudah dia hantar saya dekat rumah akak saya dia pun pulang dekat hostel dia dekat UIA gombak.
penat dia sampai saya call dia tak angkat-2 sbb tunggu saya sampai dekat hentian putra
dan tak tidur sampai lah saya sampai. cian dia. sorry baby.

and then saya pun keluar dgn kwn baik saya iaitu Ilham ! yeahhh !
akhirnya kami berjumpa lagi.. heee
ilham kawan baik saya semenjak di bangku sekolah menengah lagi.
kami kenal lama dah. sampai lah saya pindah johor still contact lagi.
ok-2, close old story. kita cerita apa yg terjadi semalam.

haha. nak pergi beli tiket jalan jam.
jadi, kami pun singgah dekat restaurant yang ilham selalu lepak.
lepak mana, lepak dekat Al-Andalus.
situ mmg byk gila org sisha. tp saya tak lah.. no way !!
saya just makan dan dia sisha !
situ tempat makanan arabic ! the food was good. ok.
tp saya kurang sikit makan makanan arab ni. haha.
lidah melayu lah kata kan. hahaha.
lepak-2 sana dah malam. pukul 8lebih kita org gerak pergi hentian putra beli tiket.
hewwww. nasib baik ada lagi tiket nak balik KB ! hewww.
then kami pun pulang ! 



No comments: