Thursday, January 30, 2014

.Sweet 21..

Assalamualaikum..

alhamdulillah kerana di beri untuk bernafas di atas muka bumi ini dan alhamdulillah kerana di panjangkan umur. terima kasih Ya Allah.. terima kasih..
dan terima kasih juga kepada mak dan ayah saya kerana telah membesarkan Pipah selama 21 tahun ini. jasa mu tidak akan Pipah lupa sampai bila-2.. terima kasih juga kerana menjaga Pipah dari Pipah kecil sampai lah Pipah jadi dewasa dan matang hingga sekarang.. terima kasih juga kerana melayang kerenah Pipah ini.. terima kasih juga kerana beri Pipah kasih sayang yang penuh dan kuat.. terima kasih juga kerana mengajar Pipah erti kehidupan dan keberkatan.. terima kasih juga kerana membimbing Pipah sehingga Pipah besar.. terima kasih kepada ahli keluarga Pipah kerana wish dan terima kasih juga kerana melayan kerenah adik anda ini. hee. much much much of love to youu all. =)

terima kasih juga kepada kawan-kawan saya kerana beri kata semangat dan bufday wish.. terima kasih semua yang mengenali diri saya ini. saya tidak minta lebih pun dari korang. sekadar dengan wish yg korang hantar pun dah cukup bermakna bagi diri ini. sayang korang sangat-2. friends till Jannah In Shaa Allah. amin.


No comments: