Tuesday, December 21, 2010

.SPM sudah HABIS.

SPM dh abis. apa patut saya buat. ouh !! sungguh bosan duduk rumah ini. asyik menghadap laptop,Facebook,lagu2 korea and tgk drama2 korea. haha. sungguh membosankan.

esok, saya nak keluar. tengok wayang. wah. best2 dpt keluar ni. hehe. mcm tak keluar bape bulan je. haha. tengok citer ape pn blum tahu lg. huhu. nak tgk narnia, tp nak tgk tron gak. hum. mane satu ni. haish. dua dua tu best ouh. susah btul la mcm ni. lps tu nak cari keje skali. cari duit la wei. dah la tgh pokai skrg ni. bape hinhhit je dlm dompet tu. haha. sedih je. tak pandai nk berjimat betul la saya ni. huhu.

saya dok umah layan lagu ni. super junior. best plak tgk video diorg. haha. lagu sorry sorry and bonamana. haha. pelik kan saya. haha. memang best la lagu dia.



No comments: