Wednesday, January 19, 2011

.Drama,Movie Dan Cartoon.

okay. selama saya duduk rumah saya akn menghadap lappy ayah mengupdate status at Facebook dan mengdownload cerita2 korea atau cerita anime Detective Conan. HAHA. saya sgt suka itu cite. itu la masa2 yg saya abiskan bila kat rumah.

kerja tak dapat. saya mngkin akn cari keje lain. sebenarnya saya ni jenis pemalu nak jumpa org. haha. saya tak berani nak tegur atau nak bercakap dgn org yg saya tak kenal. dan lagi saya rase kurang selesa dgn org yg saya baru nak kenal. hehe. itu la saya. tp tak pe. saya akn cuba elakkan rasa malu dan segan2 saya ini. heee =).

sekarang ni saya nak tgk cerita Mary Stay Out All Night. mcm best plak tgk satu episod. huhu. so saya akan tgk cerita ni smpai la episod akhir. =)

Detective Conan plak saya baru tgk dua movie. ade movie2 yg saya dh tgk. so saya tak tgk. huhu. kalu episod2 tu tak kot. sbb tgk kat tv Astro Ceria je. HAHA. best je kot. walaupun saya dah nak msuk 18tahun, saya masih tetap suka tgk cite2 kartun ni. ADE AKU KESAH. HAHAHA.

2 comments:

cigmok said...

jgn segan2 nak jumpa org, sebab yg tu paling penting kalau nk dpt kerja yg best... org kate, confidence level kena tinggi. hihih. even org yg kerja mengadap laptop/ dari rumah pun, someday dia mesti kena jumpe org luar gak... :)

nways, enjoy time cuti ni to the fullest... :)

.:Auntie Pipah:. said...

hehe. okay. sy akn buang rase malu ini. =)
thanks for the advise. =))