Monday, June 20, 2011

-Jumpa Hajar n Eca-

tadi meet Hajar n boyfie, Eca n boyfie dia jugak. huhu. semua ade pasangan. SAYA ?? haha. tidak ade. balik je dari kerja terus pergi meet diorang. lama tak jumpa kot. Hajar pun balik kejap je. huhu. kalu Eca tu lagi lah susah nak jumpa. huhu. lps tu saya pulak bnlja diorang makan pizza hut. huhu. takpe2 next time diorang pulak kene blnja saya makan. huhu. =DD

eeemmmmm. sedapnya. hehe =DD

meet them. Hajar and Ham.
sedang menunggu pizza hut. huhu. sambil2 tu amik gambar. =DD

meet them. Eca and Aqim.
senyum sikit ye kak. hehe. =)

makan jgn tak makan. hehe. =DD 

sempat lagi tu akak kita ni. haih. =p

lepas tu kita orang pergi kluang parade pulak. nak karaoke. murah lah kate kan. huhu. best lah jugak. cuma saya je. malu malu kucing nak nyanyi. haha. tapi Hajar paksa saya nyanyi gak saya pun belasah je lah melody dia. haha. lantak lah kan. =p
lepas tu saya pun balik lah ke rumah. tgk2 Alia,Ahnaf n Diha dah balik. huhu. sedih sedih =((

No comments: