Wednesday, June 22, 2011

-Yummy Yummy-

hello hello.
post kali ini ape erk. huhu. okay, tadi(hari selasa pukul 1.50ptg mcm tu) plan pergi tgk wayang with Nadya. cerita KL Gangster. best lah. sebab ade Adi Putra and Aaron Aziz. diorang super kuat lah bila gaduh2, tumbuk2. hahaha. terpegun pulak tgk erk. haha. =DD


lepas cerita habis kami pun bergerak ke Pacific pulak jumpa kawan2 jap. and pergi makan kat pizza hut. huhu. tapi tak mkn pizza makan chicken-ball bolognaise. tak tau ape dia, meh2 saya tunjuk itu gambar okay. bermula dari sekarang 3,2,1.. 


TADAAA


ini lah dia yg saya cakap kan tadi. berharga RM5.25 tak termasuk air dia. air RM3.20
berbaloi lah jugak kan. sedap pun ade. tak pedas sgt kan. huhu. =DD

kami order bnda yg sama tapi air lain2 lah. huhu. sila lah cuba tau2. sedap. tak rugi makan kat situ. huhu. okay2, byk lagi gambar tp tak byk mana lah. hehe. =DD

 TADAAAA
kan saya cakap ade lagi. tapi sikit je lah. malas nak amik byk2 huhu. nak edit byk2 pun malas gak. hehe.


posing dulu sebelum makan. hehe. air itu sungguh sedap. =DD

sebelum makan kita amik gambar dulu. tak gitu kan. =DD

with Nadya. dia lah yg ajak makan kat pizza hut. =DD

selepas tu pulak, kami pun makan double delight(vanilla & strawberry ice-cream drizzled with chocolate sauce) lupa nak amik gamabr ice-cream tu sblum makan. haha. kami dah bedal dulu. =DD

okay itu sahaja dari saya. sekian terima kasih. 
dan juga terima kasih kerana sudi membaca dan melihat blog saya yg tak seberapa ini. huhu. =DD


No comments: