Tuesday, March 27, 2012

ade apa kene dengan KAWAN ??

kawan KAWAN kawan KAWAN !!!!!!!

ada apa dengan KAWAN ????

kenapa kawan selalu ada dengan kita ???
*sebab kawan adalah orang yang kita nak temu bual, tapi bukan BERGOSIP !
*kawan adalah orang yang kita nak bila ada dalam kesusah.
-tapi bila dia senang, cepat sangat dia lupakan kita-

banyak dah saya kene mcm ni. kawan makan kawan.
banyak kawan yang boleh pakai, dan banyak kawan tak boleh pakai.
tapi KAWAN yang saya masih ada lagi sampai sekarang ni SITI HAJAR !
dia lah satu-satunya kawan saya yang faham saya dan saya terhutang budi dengan dia.
dia jugalah kawan yang boleh buat berbincang walaupun banyak juga gaduh-2 kecik. haha.

tapi masalah yang saya alami sekarang ni amat lah sakit hati dan saya banyak terasa hati.
macam-2 perkara saya lalui sekarang ni.
dugaan yang saya lalui dan juga cabaran yang saya kena buat.

*kalau dia nak simpan semua barang dia simpan semua lah. tak pun bawa je balik rumah dia tu. saya berterima kasih sangat kat dia. sangat-2 berterima kasih. kalau nak menyombong pun tak payah lah sampai cakap dengan aku lain bila cakap dengan orang tu lain. pelik betul.*

saya tak nak cakap siapa dia kat sini. biarlah saya dan tuhan sahaja yang tahu semua ni. saya dah sangguh lagi. saya malas nak cakap banyak. biarlah, kalau dia nak cakap dengan saya cakap. saya open mind. saya tak kisah.

No comments: