Friday, March 16, 2012

Kuala Lumpur....

saya nak cerita ni, saya dah ade kat ampang. hehe.

tapi saya nak cerita benda ni, LRT tadi saya pergi, dia punya mesin dah berubah. haha.
baru saya tahu. ish2. berkembangan mcm ni lah saya lambat dapat. haha.
datang-2 je kat LRT cahaya saya blur, tgk-2 map, tgk-2 juga kaunter. tapi kene pakai mesin dah. saya tgk org beli dulu, lepas tu saya pulak, tiba-2 ade abang yg kerja kat LRT ni suruh guna, tapi saya tak reti, abg tu ajar.

saya : saya tak tau nak guna, saya baru je sampai, dah lama tak dtg sini. [dengan senyum =)]
abang rapid : ouh okay, abg ajar. nak pergi mana tadi ?
saya : hang tuah.
abang rapid : okay, tekan sini. lepas tu masukkan duit. okay.
saya : okay. terima kasih. =)
abang rapid : sama-sama.

saya pun tersipu malu. haha. 
arah tujuan saya pergi ke HANG TUAH. BERJAYA TIMES SQUARE.
saya shopping-2 jer di sana. jalan-2 sorang-2 pun jadi tau. hehe. =D

ini ada sedikit gambar masa saya keluar. =)

LRT CAHAYA ! byk sudah di renovate  

di Hang Tuah ! nampak tu, KL Monoril.

di kedai yang begitu byk barang branded. dan juga bergaya. and so so MAHAL !

maaf lah, goyang pulak amik gambar ni. kedai dengan berhias rumput. lawa-2.

testing baju. hehe. =))

#sekianterimakasihkeranamembaca. =)
.Pipah Mintchy.

No comments: