Saturday, October 19, 2013

.Oreo Cheese Cake.

Assalamualaikum..

today i make a cake.. not today actually. semalam punya cita sbnrnya. hee..
ok. sepatutnya plan nak buat cake adalah pagi. tapi disebabkan bangun lambat buat cake-nya pun lambat lah. maka, pukul 12 lebih baru start buat cake. bahahaha..

ok. buat punya buat cheese tersalah beli. patutnya amik yg panjang, tp teramik yg kecil plak. sudah, cake-nya jadi ke tak.. tp cari juga resepi lain kat internet. mujur ada satu resepi tu dia pakai 250g cream cheese. heeewww. nasib baik laa. tp dia pakai loyang kecik. dan saya belasah jelah pkai loyang besar.
nak buat mcm mana, loyang itu sahaja yg ada. tiada pilihan lain, nak tak nak pakai juga loyang mana yg ada.

*ok, feel sleepy right now, kena typing laju sikit ni..*

ok-2.. nak pendek kan cerita saya ikut lah resepi dalam internet.. tak ikut resepi adik.. tapi ikut resepi adik punya pun sikit jee. lagi pun dia dapat dari internet juga.. 
*peringatan-sila baca resepi anda dengan betul sebelum nak beli bahan-2nya. dan baca juga sukatan dgn betul, sbb nak beli bahan kena tgk juga sukatannya.. maka bacalah dgn teliti.*hee. ^_^

rasanya, setakat ini sahaja kot.. mata pun sudah layu mahu tidur, dan katil,tilam,bantal dan selimut pun sudah memanggil untuk saya tidur.. bubye semua.. harap puas hati dgn cerita saya yg tak seberapa nak best.. bahaha.. ok. assalamualaikum. 
sy tinggalkan gambar cake sy..






No comments: