Thursday, October 03, 2013

.Selesai Sudah...

Assalamualaikum..

mesti anda tertanya-tanya selesai apa.. heww
selesai sudah final exam dan OSCE !!

dan sekarang menungu masa untuk masuk ke dalam wad...
practical dekat HRPZ II !

practical dekat senang sikit. tidak perlu kemas barang...
duduk sahaja dekat hostel ni..
kalu posting luar kena kemas dan kena duduk luar.. heww
tp best posting kat luar. dapat juga merasa hospital lain-2 wad..
setakat ini kena dekat HRPZ dah 4 kali kot. tak ingat berapa kali.
bahahahaha..

hah. time saya practical ada dinner farewell.
20.10.2013 / Ahad.
nantikan cerita dinner saya itu tidak lama lagi.
baju ? ~rahsia~
tema : glamour, smart but sopan !
mungkin biasa-2 sahaja saya. bahahaha.
saya kurang ber'fashion' ni..
ape-2 pun nnt kan kemunculan post saya... heww.

No comments: