Monday, December 02, 2013

.Sahabat.

Assalamualaikum..

hai. ok. entry hari ini kenapa 'Sahabat' ?
saya nak cerita sikit tentang kisah lama saya masa sekolah dulu-2 lah..
ok, saya bukan nak buruk-2 kan sesiapa. malah saya ni bukan sempurna mana pun.
just want to share something that i want to share
ok, here we go. bahaha. mcm nak pergi mana je.

masa form 2 saya rapat dengan sorg ni. boleh lah dia katakan rapat juga. kami duduk sebelah-sebelah.
rehat kadang-2 tu sama-2.. kadang-2 tu saya rehat dgn org lain. heww.
kawan saya sorg ni dulu dia amat baik, pendiam, tak bersosial. 
kecik je org nya. saya tak nak lah mention nama dia dekat sini..
nanti apa org kata kan. saya mcm nak menjatuhkan maruh dia pula.
hanya org yg tertentu sahaja tahu pasal dia.
saya rapat dia dari form tu sampai lah kami form3. but start form 3 tu saya dah mula pindah ke johor.
dan kami pun lost contact with each other.
just still contact ilham je laa. bahaha.

sampai lah masa saya turun KL bulan 4 ke 5 mcm tu lah. saya hangout dgn ilham, masa tu dia tunjuk gambar 'kawan' saya ni. mula-2 tu tak beberapa nak cam mana sebab lama tak jumpa kan.
bila tengok betul-2 dan nama dia, barulah saya ingat dan kenal.
serious lain gila kot dia. perubahan begitu drastic betul.
dari pakai tudung terus tak pakai. dan hum. don't know what to say la
so, apa yg saya dapat tahu dia sekarang dah entah la.
mugkin dia berubah begitu ikut kemahuan diri dia sendiri or pengaruh dari rakan.
who knows right. tapi saya doakan dia tak jadi apa-2 lah..

end of the story.. heee. 
apa yang berlaku ada iktibar disebaliknya. err. =='

No comments: