Thursday, February 20, 2014

.study week.study hard.

Assalamualaikum..

wahh. study week then exam. wahh. tak lama je lagi.. lagi beberapa hari je lagi.. hum.. only 3 paper. but semua paper yang bukan mudah-2.. tiap-2 hari pergi library study. kalu dok dalam bilik stado jee laa.
hah. cakap pasal study week ni. 3 hari yg lepas aku di serang diarrhea.. wahh. sangat lah sakit dan letih.. mujur ada kawan-2 yg membantu. thanks kawan-2.. sayang korang.. =)
lepas dari itu saya pun kembali sihat dan mula study.. banyak juga nak kena study.. tapi kena perlahan-lahan. jangan terlalu sangat nnt akan cepat bosan dan akan cepat penat. so saya study saya rehat kejap, study balik.. heww. memang susah juga lah. dah akhir sem kan.. heww. lepas je exam ni kita orang pergi practical.. yeahh. hospital mana itu tidak ketahui lagi.. mungkin luar dari KB maybe.. heww.



ini lah dia mangsa nya. wahwahwah.. diarrhea punya pasal kan.. pergi jumpa MA then kena pula on iv drip, sebab encik tu tengok saya ni letih je. jadi dia pun apa lagi.. masukkan lah itu jarum ke tangan saya.. nasib baik tak admit kat ward.. fuhh.. ni MA kat kolej jee. tak pergi ospital pun. klinik KPTM.. hew.


study for final exam boh. sangat lah bersepah.. wahwahwa.. doakan kami semua yeah. amin.


No comments: