Friday, February 11, 2011

.Hello Everyone.


udah lame tak update blog ni. haha. dah bpe hari erk. rase2 nak dekat seminggu kot. haha.
busy with work lol. dah 3 mnggu saya kerja. penat nye. kaki pn dah sakit2. huhu. =(
tp kerja dia best la. dapat ramai kawan baru. hehe. kawan semuanya sporting2. just saya ni tak bape nak sporting sgt. haha. saya kawan dgn org yg nak kawan dgn saya je. haha. sengal je saya ni. memilih betul kawan erk. haha. poyo seh. =))

minggu ni last saya kerja. mngkin 14.2.2011 saya last kerja di D'Urban kat Pacific Kluang Mall. huhu. tp saya akan kerja di Pacific Kluang Mall lagi, sebagai part time promoter tp kat bahagian baby la. haha. dekat2 je dgn D'Urban punya tempat. hehe. so boleh la selalu2 jengah kat tmpat lame. tak gitu. hahaha. =))

saya akan rindu dekat kawan2 saya, terutama sekali Kak Piah(akk Camel Active),Eyna(p/t promoter Camel Active),Kak As(akk John Master),Kak Pipah(akk D'Urban) dan budak2 Cashier yg saya minat sahaja saya akn rindu. semoga bertemu kembali nanti ye. HAHAHA.

No comments: