Thursday, February 24, 2011

-Masa Masa Kami Waktu Rehat-

HEHE. That's ME.

Norafifah & Afifah Abdullah.

ini lah kerja kami pada waktu rehat. hehe. this picture was taken on Sunday. time2 mcm ni lah boleh naik tingkat 3. kalu hari2 lain memang tak boleh, harap maklum ye. hehe. =))
kami memang suka permandangan dari atas sana. best, angin dia best, awan dia cantik. tp waktu tu hari mendung so awan pun byk berkumpul. tapi tak hujan. huhu.
and time2 mcm ni jugak saya dapat tenangkan fikiran saya yg bercelaru. hehe. that me. who know right. hehe. =)) kalu saya rehat sorang2 saya pergi sorang je. tapi kalu saya ade kawan mcm AKK PIPAH ni, saya pergi dgn dia. kadang2 dgn EYNA. tp that day dia tak de. dia OFF. huhu. rugi sesangatnye. huhu.

P/S : apabila anda ade masalah. cuba lah cari tempat yg menyenagkan. =))

No comments: