Wednesday, February 16, 2011

.Last Day Work At Brand D'Urban.

.MEREKA. <3<3

.with EYNA. 
P/T Promoter Camel Active

 .with AKAK PIPAH.
Promoter D'Urban
nama pun dah sama. haha.

 .this AKAK PIAH.
Promoter Camel Active

.with AKAK ASMAH.
Promoter John Master 

 .with AH PING.
P/T Promoter D'Urban

 .with AKAK FAEZ.
P/T Alain Delon

.with AKAK EKIN.
Promoter Crocodile


pada 14.02.2011 saya last kerja di D'Urban sebagai part time promoter sahaja. haha. tp saya still kerja kat pacific tp sebagai part time promoter Baby WOC. huhu. dpt gak jumpa diorg ni lagi. hehe. rindu gak nak gurau2 dgn diorg ni. tp tak dpt sgt la, sebab saya kene jaga fair kat luar. huhu. kadang2 tu masuk knon2 nak g tandas boleh jumpa diorg kan. hahaha. gurau2 sama diorg skajap. =))
wah, terasa rindu la kat diorg. =))

start 15.02.2011 saya berkerja di Baby WOC menjaga fair di luar. huhu. semalam start. terasa bosan pn ade gak. huhu. ape nak buat, dah jd tanggungjawab saya sebagai pekerja kene buat jugak la kan. huhu. kerja saya skrg ni gaji dia sejam RM3. kalu dulu sejam RM3.50. tp okay la daripada tak kerja tak buat ape2 pn kan. huhu.

gaji yg dulu belum dpt lagi. mungkin akhir bulan 2 kot baru dapat. lambat ouh nak tunggu. dah la saya nak pakai itu duit. first thing, saya nak blnja mak,ayah dan adik saya makan luar. second saya nak beli jam baru jenama B.U.M(ade hati nak beli jam mahal tu.HAHAHA). third saya nak tukar phone baru. tu pn kalu dapat la. KAHKAH. keempat pulak saya nak blnja KAWAN saya, HAJAR,EYNA,AKK PIPAH. blnja makan sudah cukup. hehe. =))

No comments: