Wednesday, August 15, 2012

best posting at Hospital Raub !

Assalamualaikum..
Salam 1 Malaysia.. =)

sudah berhari-hari tidak mengupdate blog. agak-2 bape hari erk ?? humm.
rasa-2 dekat sebulan kot. hahaha.
okay-2. saya nak cerita sikit. eh, bukan sikit, tapi banyak. heee.

first sekali saya nak bagitahu ni, saya dapat posting kat Hospital Raub.. huhu.
bertarikhkan 22.7.2012 bergerak pergi ke raub dan 23.7.2012 kami start kerja.
sehingga lah 15.8.2012 kami last day di hospital dan di raub. 
best sgt-2. sebab tempat dia ok lah. huhu.
posting time puasa, perh. memang mencabar tahun ni. huhu. lagi-2 dapat 2 ward(ward female and male) and 1 unit kecemasan(A&E). 
haha. time jaga ward female, waktu shift pagi, pukul 9 gitu lah, doktor datang check pesakit. perh, doktor dia handsome wow ! terpegun saya tgk. heeee. lagi-2 doktor tu in charged ward tu. heeee. ada budak-2 saya cakap muka dia macam Harry Potter.
nak tgk gambar dia, ada-2 kejap erk.. heeee.
hah ! ini lah doktornya. hee. muka dia ada macam cina sikit tak.
nama dia Dr. Asyraf. =)
sempat kami bergambar dengan Dr. heee =)

itu gambar kat unit kecemasan(A&E).
macam saya cakap tadi kami di tempatkan dengan tiga tempat 1 ward male,1 female & juga unit kecemasan. tapi kami di bahagikan dengan 3org, setiap ward 3org jaga. tak nampak serabut right. kerja kat tempat ward female senang, pesakit tak ramai. tapi kerja kat ward male, perh tak yah nak cakap lah, memang ramai.

last kami di Hospital Raub kami mengambil gambar sana sini. gambar dengan encik-2 MA. huhu. dan Puan lec. 





muka masing-2 happy. huhu.

#p/s : dengan ini saya bagi pihak KPTM ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan dan juga selamat hari raya aidilfitri. =)








  

No comments: