Thursday, August 23, 2012

.Thanks to...

Assalamualikum..
Salam Aidilfitri..
Dan Salam 1 Malaysia..

nak cakap sikit ni, nak thanks kat Hajar, Ecah, Aiman and Zaki sebab datang beraya kat umah saya ni.. huhu. sorry tak ada duit raya. heeee. =D

sorry tak dapat nak datang rumah korang, lagi pun saya ada sebab kenapa tak datang.
satu : tak ada kawan nak teman saya pergi beraya.
dua : saya tak reti nak drive (kalu dah reti dah lame pergi merayap kat rumah korang)
tiga : saya ni tak ramai kawan nak pergi beraya.
empat : saya banyak assignment nak buat. tapi sempat je kalu nak raya tapi tu je lah, mcm saya cakap tadi "tak ada kawan nak teman". hum

sedihkan bila jadi macam saya ni. sedih sangat.
kalau pergi bandar tu ayah yang hantar, tak pun mak.
tapi tak kan la saya nak beraya nak suruh diorang hantar pulak kan. tak patut tak patut.
tapi saya ada ajak orang ni, banyak betul alasan. hum.
apakan daya dah nasib badan jadi begini.
terima aja lah seadanya. huhu. :'(

tapi saya ada pergi tgk wayang tadi dengan akak,adik and alia.
tp ada gambar saya dengan alia jep. heeee. =D

Alia peace ! heee. =)

Muka tak boleh bla Alia ni. haha.

No comments: