Monday, September 03, 2012

.Merdeka & Hand Made.

Assalamualikum..
Salam Merdeka..
Salam Aidilfitri..
Dan Salam 1 Malaysia..

haha. hari merdeka jatuh pada 31 Ogos 2012 iaitu hari Jumaat. orang lain pergi sambut merdeka, tapi saya duduk dalam bilik buat benda lain. huhu. tapi benda ni dapat saya relax dan tenangkan fikiran. tapi mencabar bagi saya. saya tak pergi sambut merdeka di mana-2 kecuali di Bilik Saya iaitu di KPTM. hahaha.

nak tau apa yang saya buat time hari jumaat tu, saya ada beli hard disk, lepas tu beli hard disk tu tapi tak beli baju(sarung) dia. saya pun teringat satu benda, hand made, buat sendiri je baju dia. heee. saya pun pergi lah ke kedai tersebut beli kain, butang dan ribbon. lepas tu balik je terus design and jahit. heee. nak tgk hasil dia. kejap-2..
TADAAAA. ini lah dia yang saya nak tunjuk tu. heee.
buat sendiri tau. heeee.

sesiapa yang nak boleh message saya :
0193782384 (afifah)
email pun boleh :
afifah93_aquarius@yahoo.com

silalah buat tempahan. warna saya akan upload dia lain hari. heeee. =p

No comments: