Wednesday, September 26, 2012

.Sudah Terbukti.

Assalamualikum..
Salam 1 Malaysia.

hari ini entry aku tak nak cakap byk-2. just nak tulis sudah terbukti 'DIA' tidak menghargai aku langsung. ini yang 'DIA' buat kat aku. memang aku berterima kasih sangat-2 sebab mengenali dia selama ini. dan aku berterima kasih dekat 'DIA' jika dia nak memburuk-burukkan aku. memang berterima kasih. jangan engkau menyesal satu hari nanti. dah ternyata engkau bukan 'KAWAN' yang aku boleh 'KAWAN'. 

dan satu lagi. aku tidak pernah nak buruk-burukkan diri engkau. dan aku tidak sama sekali pernah membenci engkau. tapi seorang manusia itu yang memaksa aku untuk bagi tahu perkara sebenar. aku jadi serba salah dan aku tidak dapat untuk buat apa. tapi jika engkau nak sangat benci dekat kau teruskan. aku tidak menghalang. tapi INGAT, aku tidak sama sekali membenci engkau. ini yang engkau mahukan, terbukti 'PERSAHABATAN' kita setakat ini sahaja. 

INGATLAH SIAPA YANG TOLONG ENGKAU SELAMA INI DAN BANTU ENGKAU BILA ORANG LAIN TAK NAK BANTU ENGKAU. DAN INGATLAH SIAPA YANG RAJIN MELAYAN KERENAH ENGKAU SELAMA INI. DAN JANGAN ENGKAU MENYESAL SUATU HARI NANTI......

No comments: