Friday, January 25, 2013

.Cake Marble.

Assalmaualikum...

ok, hari in hari kedua saya membakar. saya buat cake marble.. heee..
boleh tahan sedap lah juga. heeee. =p
tadaaaa ini lah hasilnya. heee. hijau,biru,ungu. 
warna kesukaan saya. =p

dan ini bahan-2 dia. warna sampai ambil 4, tapi guna 3 je. hee.
yg stu lagi tu esen vanilla ye. heee.
cara-2 dia tu senang je. nak google lah. mls pula nak cerita heeee.. =p


dan hari ini hari terakhir saya dekat sini. sangat sedih...
 tapi tadi saya sempat singgah Kluang Mall sebab nak tgk cerita Juvana..
kesinambungan dari drama Juvana dekat tv3. heee..
saya suka zahiril adzim dan johon asari.
daim(zahiril) sudah di bebaskan dari wira bakti dan sambung SPM dia di sekolah..
yang lain-2 pula di tukarkan ke tempat lain.. nama tempat tak ingat pula. heee. =p
ade pelakon baru.. ramai juga.. tp 3 org je sy knl pelakon nya. tp tak tau nama. heee..
yang botak duduk sana sudah berubah.. alhamdulillah.. yang lain-2 pun sama..
nak tau cerita selanjutnya silalah menonton di pawagam berhampiran dengan anda.. =)


sekian.. byeeee !! =)

No comments: