Thursday, January 10, 2013

.Ke-busy-an melanda !.

Assalamualaikum..

wah, minggu ini teramatlah busy ye.. dengan kelas full dan presentation dan quiz lagi pula tu. haila. straggle kali ini ye.. banyak dugaan yang melanda dan terjadi. tapi saya terima dengan hati yang tabah dan tenang. =)

kita kenalah senyum selalu dan berbuat baik dengan semua orang. tak gitu kan. heee. =)
dan saya juga menerimanya dengan sabar..
mungkin Allah nak uji setahap mana kesabaran saya dan ketabahan saya menempuhi liku-2 kehidupan sebagai pelajar yang merantau jauh ini. =)

dan hari ini saya ada dua quiz sekali gus.
pertama quiz komuniti kejururawatan.
kedua quiz nutrisi. wah-2
banyak nak kena study.
lagi-2 minggu depan saya mid-term. perh.

till the end.
nak kena study. ade quiz.
mungkin lepas mid-term saya akan update lebih banyak lagi kot. 
sebab time itu saya cuti seminggu ! jeyahh ! =)

wa'alaikumussalam. =)
anak buah saya. Muhammad Khalsih Hidar. =)

No comments: