Tuesday, October 09, 2012

.Berbasikal.

Assalamualaikum.
Salam 1 Malaysia.

saya nak cakap ni, saya dapat naik basikal setelah sekian lama tidak menaiki basikal. hahaha. saya pergi bersama kawan-kawan saya. Kak Mega dan Alia. kami pusing satu kawasan Lembah Sireh. dan kami pun menikmati keindahan alam dan cuaca yang sangat indah. huhu. best sangat. kami sewa basikal 1jam=RM1. okay apa dia buat basikal kat sini. dapat lah beriadah sikit petang-2.

kami rancang hari minggu, waktu pagi nak naik basikal pergi round Kota Bharu pula. itu kalu  plan jadi lah. kalau semua tidur, tiada lah harapan nak menaiki basikal lagi. hahaha.




Kak Mega mengeluarkan flatus dekat Alia. hahaha


inilah hasil dia. kami menaiki basikal. tapi tak pergi jauh pun. huhu.
hah, tadi ada satu kejadian, kejadian yang memalukan. kejadian nak tunjuk berlagak lah katekan. sorang budak lelaki menaiki motorsikal dan dia pun membuat pacak, tiba-2 break tidak makan tapi sempat berhenti. dan apa yang menarik sit motor dia tercabut. hahaha.
nak tunjuk-2 lagi, kan dah malu. hahaha. nasib baik tak terpelanting. haish. apa nak jadi dengan budak lelaki zaman sekarang ni. pelik dan aneh. 

#peringatan kepada LELAKI, beringatlah semasa menungang motorsikal. jangan pulak pergi lumba sana sini. dan jangan pula pergi buat pacak sana sini. dan ingatlah kepada ibu bapa kita ye. jangan depan perempuan nak buat macam tu. jangan ingat kami suka, tapi sebaliknya okay.


No comments: