Friday, October 26, 2012

.Going Out.

Assalamualikum..
Salam 1 Malaysia..

yeaahhh ! arkhirnya saya keluar juga, pergi tengok wayang sahaja. and guess, with who i'm going out ?? heeee, we just friend jah. his name is Azry. nothing special between us. =)

hah, saya tengok cerita Aku Terima Nikahnya. boleh tahan best.
sangat sweet. kalau lah saya dapat mcm ni,waaahhhh, bahagianya saya. heeee.
dan orang sebelah saya pula, tak tau nak kata dia nangis, tak de pula, rasa-2 mungkin sebab satu je, tak tahan sejuk. hahaha. lain kali cik abang bawa sweater okay. haha.
and the ending dia super sweet. 'Dengan nama Allah, Aku Terima Nikahnya'.
wahhh. sweet sangat. bila saya akan dapat macam ni ??? huumm =='

haha, sudah-2 cerita pasal tu, karang angau ingat kat sape-2 tah. haha.
okay, lepas sahaja tengok wayang, kami pergi jumpa kawan lama saya dekat tempat kerja lama saya. heee. jumpa Kak Piah dan Kak Vee.. =)
yeeaaahhh, Kak Vee ckp saya dah kurus, tapi sikit. tapi masih boleh kurus lagi kalau saya berusaha. heee. =)
dan si Azry tu pun cakap saya dah kurus sikit. hahaha. sikit jah. nanti ada lagi akan datang berat badan saya pun akan turun. insya-allah. =)


and this is what i'm wearing. clothes : BLACK. same with him BLACK.
pashmina : GREY. super duper lah. cover our chest yeah lady. =)
i'm not pretty but i can pretty to Allah. =)

and picture of him... ?? okay, sudah ada.
but this picture actually not what he wearing that day. 
he wore black slave. and very super duper smart that day.
but this picture also handsome. ops, i'm not fall for that okay.
he just my friend. just friend.
Taadddaaa. inilah dia. handsome men. heeee. =3
kami kadang-2 byk juga gaduh-2. tapi gaduh-2 manja. haha.
takde lah, kami tak gaduh pun. kita orang okay jah. haha. =p

setakat itu sahaj kot.
sekian terima kasih.
anneeyooo..

No comments: