Sunday, October 14, 2012

.Bowling time.

Assalamualaikum..
Salam 1 Malaysia..

hari ini hari Jumaat. kami bercadang hendak pergi main bowling. tapi sebelum kami pergi, kami kemas bilik dulu. huhu. kemas apa yang patut. dan lap habuk-2 dekat kipas yag dah berbulan tak lap. hahaha. kami rajin kat-2 hari ini. ada lah hamba Allah tu hanya tengok sahaja, tak tolong pun. biar lah.

lepas sahaja kemas-2, kami relax sebentar untuk menghilangkan penat. dan saya pula terbaring dekat atas lantai. haha. penat yang teramat.

tepat jam 4.30 petang kami bertolak pergi ke KB Mall untuk makan dan main bowling.
yeah, sebelum main kami makan dulu. mengisi perutlah katakan. hahaha.





selepas kami makan. kami terus pergi ke tempat bowling. wow ! tidak ku sangka. ramai juga orang. hahaha. ehem-2, tgk lah hari apa. time pulak dah pukul berapa. haish. tak paham-2 lagi ke kak pipah eh.
kami main 2 game. semuanya RM14 sorang. termasuk kasut. 
kami sempat juga amik gambar. heeee.


yeeeaaaahhhh ! BOWLING TIME ! masa untuk melepaskan geram.
BLUE is my favorite ! but that ball is 11kg, so BERAT !
saya pilih bola warna PINK and PURPLE !
bola yang ini ringgan. heee.  

bola yang kak mega pegang ni lah saya guna. heeee

yang cek kiah pegang ni bola berat. bola yang saya pegang tadi. huhu.

nak tgk result nya pula. hahaha.

first game saya tempat pertama. kedua kak mega dan ketiga alia.

BILA SECOND ROUND, SAYA......

saya kecundang.... alia tempat pertama, kak mega kedua dan saya ketiga. hahaha.
time ni saya bagi mereka peluang. dan alia sudah semakin terer. hahaha.

selepas selesai main bowling. kami pun pulang. kami main bowling nak lepas kan geram je sebenarnya. habis semua tenaga kami keluarkan. huhu. =)

No comments: