Thursday, April 28, 2011

-At McD With Azry & Fikry-

dari petang sampai lah ke malam saya tak balik saya pergi Kluang Parade dan Kluang Mall. lepas tu kawan ajak pergi McD. tunggu lah saya kat Kluang Mall tu sampai malam. huhu. tunggu dia amik saya kat Kluang Mall dengan kereta akak dia. haha. bergerak lah kami dari Kluang Mall pada pukul 8 lebih. lepas tu pusing pusing cari park tak jumpa2. pening pening. dan akhirnya jumpa gak park. huhu.     


wah wah wah. syok nya dia online sambil makan. haha. di sebelah saya pun syok online. sedangkan saya hanya mampu melihat sahaja. T_T 

itu dia, SAYA ! haha. like a 'NENEK' kan ??

itu dia, si AZRY. kami paksa dia pakai topi dan cermin mata itu sbb esok birthday dia, eh2 rini. haha. 28 April 2011. HAPPY BIRTHDAY kawan. =DD

haha. 'NENEK' ini lagi. =pp

itu dia, saya dan Fikry. we just friend. don't think what else okay. =DD

kami pun beredar dari McD pada pukul 9.45 malam. yeah. time to go home okay.
that day i was enjoy lah sebab ade kawan kawan yg sporting ajak saya keluar kan.
thanks kepada Azry dan juga Fikry sebab korang memang super fun n funny lah.
i wish i can hangout with u all again lah. =DD

No comments: