Thursday, April 07, 2011

-Meet Him Again-

okay. saya dah start kerja balik. saya mula kerja hari jumaat lepas. itu pun dapat kat tempat baby lagi. tapi department lain, Fiffy. huhu. skrg ni dah 5hari kerja situ. hari isnin saya MC sebab kaki saya bengkak. heeee. bengkak sebab dah lame tak kerja, lepastu berdiri je duduk sekejap sekejap. mana tak bengkaknya. huhu. nasib nasib. huh.

ade berita GEMBIRA. heee. DIA dah PUTUS dgn budak tu. yeahhhh. heee. sukanya saya. akhirnya, doa saya termakbul juga. heee. maaf ye korang. saya tak bermaksud nak buat macam tu pun. tapi bukan jodoh korang kan nak wat macam mana. terserah sahaja kepada Allah. hum.

selalu gak nampak dia. tapi nampak pun time bila je, time rehat, time beratur nak balik. tadi nampak dia kat bawah tempat beg tu time saya nak masuk kerja lah nampak dia rehat sorang2. kesian dia. huhuhu. tak ade teman. HAHAHA. jahat betul saya ni. heeee. kalu tak ade orang nak teman me saya temankan. HAHAHA. 'nak pulak aq ni, huh'. HAHAHA.

hari jumaat lepas saya nampak dia kerja, ingat dia cuti. entah tiba2 dia kerja pulak. haish. selalu cuti hari jumaat ni cuti hari lain pulak. hum. entah2 dia cuti hari khamis kot. hum. tukar cuti pulak cik abg tu. haik. tahu aje saya ni erk. HAHA. pipah pipah. tau dalam diam okay. tak pernah nak luahkan ape yg terpendam dalam hati ni. hum.

memang saya suka dia, tapi saya tak pernah nak bagi tau dia yg saya suka dia sebab saya ni pemalu. saya tak berani nak cakap, sebab masa itu dia tengah couple dgn org lain. so saya tak nak lah kacau hubungan diorang tu. hanya simpan dalam hati buat selama lamanya. biar hanya Allah sahaja tahu ape yg saya pendam selama ini. saya tak nak di kecewakan. kalu saya luahkan dia akan tolak jugak. saya boleh agak. saya tak akan cakap ape2 lagi. cukup lah. hum.

4 comments:

Anonymous said...

jahat gile mendoa keburukan dkt org, knpe mesty nk dekat org yg dah berpunya? xmalu ke kalau di gelar perosak hubungan org? kau adalah kalangan perempuan yg aku xsuke, selalu merasa diri kau cantik! kau ingat semua lelaki nk kau! perasan wehhhh!

.:Auntie Pipah:. said...

perrrhhh. ayat panas seh. AKU TAK CAKAP PUN AKU NI CANTIK. lagi satu aq dah tulis terang2 kat situ perkataan MAAF. kao tak paham kot bahasa melayu yg aq tulis erkk. hum. sedih betul.
kao tak suka aq kao punya pasal lah. janji kao bukan kawan aq or family aq ker kan.

Anonymous said...

yes nasib baik sedar, hehehe ingat xsedar diri td yg kau ni gemok and xcantik :)

.:Auntie Pipah:. said...

eh2. suka pulak kao. lempang kang baru tau. dah tak suka aq boleh berambus skrg. memang aq sedar AKU NI GEMUK DAN TAK CANTIK. kao kesah ape kan. huh.