Tuesday, April 26, 2011

-Hari Hari SAYA di Tempat Kerja-

ini time kerja. sempat pulak amik gambar ni. hahaha. nasib baik lah jge fair kat luar, tak kesah sgt lah kan. heeee. =pp


ini pulak time rehat makan tengah hari. pergi makan KFC dgn kawan. nak amik gambar kawan tapi dia tak nak pulak. so amik gambar saya je lah kan. haha. tgk lah gelagat saya makan. okay, makan chicken chop pakai sudu dan pisau, bukan patutnya makan dengan garfu dan pisau. HAHA. org tu salah bg lah. ish2. pelik2 sudah. =pp. tp saya belasah je. haha. makanan dia sedap lah jugak. okay je. sbb baru kan. haha. 


okay, yg ini pulak time saya rehat petang. kami puas jalan2 kat dalam Kluang Mall. kami terus pergi naik atas tgk matahari terbenam. wah, sgt cantik view ni dari atas. kalu boleh nak je pergi hari2. tapi tak boleh, cuma hari mnggu je boleh, sebab orang ramai and boleh park kat atas ni. so saya ape lagi terus je lah naik atas amik gambar. heeee. nak amik gambar dgn kawan sekali lagi dia malu dan tak nak. hahaha. dekat atas ni boleh tenang kan fikiran saya dan amat lah aman. saya boleh hirup udara segar dan melihat awan awan yg sungguh cantik. heeee. =DD

No comments: