Friday, April 08, 2011

-Title, Nothing-

okay. post hari ini tentang 'AKU BUKAN PERASAN CANTIK' !!!
hahaha. ade org cakap aq ni PERASAN CANTIK. aq tak cakap pun aq ni CANTIK ke ape. yg kao  nak kesah tu kenapa kan. yg aq tau aq ni GEMUK & TAK CANTIK. bila masa pulak lah aq cakap aq ni CANTIK. hahaha. budak ni buat lawak la pulak kan. haish. 

Jodoh seseorang itu bukan di tangan kita, semuanya di tangan ALLAH. bila saya sembayang saya cuma doa family saya,saya dan kawan2 saya sihat,selamat dan di lindungi oleh allah. saya tak ade doa pun pasal jodoh2 ni time saya sembahyang. saya pun pernah couple juga, tapi jodoh saya tak kemana juga. hanya ALLAH sahaja lah yg tentu kan jodoh saya. 
lagi pun aq tak mengharap sgt pun dengan budak tu. tak kesah lah ape yg org nak cakap.
DO I CARE !!! HAHAHA. =p

No comments: