Friday, April 29, 2011

-Cemburu-

okay, title baik punya. CEMBURU. haha. sebab ape CEMBURU jadi tajuk hari ini sebab saya CEMBURU dengan KAWAN KAWAN saya yg sudah BERPUNYA. hanya daku ini yang masih keseorangan. huhu. sedih tak sedih tak, kene sedih lah errrkk. heeee. =DD

time saya keluar pergi mana mana mesti nampak PASANGAN BAHAGIA. wah, so romantic. and i just watching dari jauh. huhu. that time saya tersangat lah CEMBURU dan tak boleh nak kata ape ape. hum. KAWAN KAWAN semua dah ade tinggal lah saya. tak mengapa. bila saya dapat sambung belajar saya akan belajar bersungguh sungguh dan sambil sambil tu pergi lah mengatal cari BOYFRIEND. haha. =p

okay, ini cerita lama punya. tak lama sangat lah kan. bulan dua punya cerita tahun ni juga.
pada masa tu saya masih kerja kat tempat tu, masa tu mungkin time saya tengah rehat kot. biasa saya rehat sorang sorang lah kat situ. huhu. ape lagi saya jalan jalan kat situ nampak lah si DIA ni bergurau dengan AWEK dia. hum. saya boleh tengok dari jauh sahaja. hati saya pada masa tu tersangat lah sedih dan hampa. hum. saya nak je jerit time tu, tapi ape kan daya, kat tempat awam orang pun ramai. hum. biasa lah. kerja yg sama, jatuh cinta kat tempat kerja yg sama. hum. CINTA LOKASI KERJA lah kata kan. huhu. saya pulak cuma kerja PART TIME PROMOTER je. hum. nak jd mcm dia saya tak boleh, sebab takut dengan masalah duit. huhu. silap kira dah kene ganti. siapa yg rugi, saya juga. =p

okay okay. tak payah nak berdrama lagi. dan tak payah nak bersedih sedih lagi.
ape yang penting sekarang, FORGET HIM and TRY TO HATE HIM.

No comments: