Saturday, April 30, 2011

-Hangout With My Beloved Friend-

bertarikhkan 27 April 2011 pada hari rabu. lambat nak post entry ni. huhu. baru nak post rini. haha. memang saja saja buat buat lambat post. haha. sebab benda ni tak byk sgt nak di cerita kan pun. huhu. saya just upload picture saje lah. dan anda boleh lihat my beloved friend at my work place. huhu. let's go baby. =D

yeeaahh. itu dia SAYA,EYNA dan ANA.
time ni kami bergegas utk pergi ke Kluang Mall. huhu. dari Kluang Parade ke Kluang Mall. tak jauh mana pun. dalam 10 or 15 minit sampai lah. huhu.

saya bersama Ana. yeah. saya tau saya TINGGI dan juga GEMUK. haha.

posing maut kejap diorang ni. HAHA. saya selambar je. heeee. =DD

hot n roll di tangan saya tidak lepas. tiap kali pergi Kluang Mall memang tak sah kalu tak makan Hot n Roll ni. heeee. =DD

with Eyna walaupun saya tak kerja org kerja kat department lain saya tetap layan dia dan pergi kat department dia. heee. sekali tu boleh jumpa KAK PIAH. promoter Camel Active. =D

me me me in fitting room. heee. =D
saya suka snap snap picture dalam fitting room. =D

okay, ini dekat McD. si PIPAH yg PELIK. hahaha.
ini kerja si FIKRY lah sebab suruh saya pakai topi dan cermin mata tu. huh.
dah macam nenek tau tak. huh. sedih sedih. mereka dera saya mcm ni.
sampai ade sorang budak kecik ni yg dok sit depan saya tgk saya pelik semacam. haha.

No comments: